Jeet Kune Do
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Jeet Kune Do

Jab your way to victory!
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Shadow's förslag

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Shadow

Shadow


Antal inlägg : 314
Registreringsdatum : 08-03-07

Shadow's förslag Empty
InläggRubrik: Shadow's förslag   Shadow's förslag Icon_minitimefre mar 07, 2008 2:16 pm

Tja deta är Shadow tidigare känd som UNKNOW. Jag tycker vi borde skaffa några events. T.e.x Tränings matcher eller nått snacak taktik. Skriv gärna nått om ni håller med eller vad som helst. Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Defur
Admin
Defur


Antal inlägg : 572
Registreringsdatum : 08-03-07
Ålder : 30

Shadow's förslag Empty
InläggRubrik: Sv: Shadow's förslag   Shadow's förslag Icon_minitimefre mar 07, 2008 2:17 pm

Shadow skrev:
Tja deta är Shadow tidigare känd som UNKNOW. Jag tycker vi borde skaffa några events. T.e.x Tränings matcher eller nått snacak taktik. Skriv gärna nått om ni håller med eller vad som helst. Very Happy
Jo självklart så instämmer jag, MEN vad krävs för att ha träningsmatcher och sådant...


En Server!
Shocked

En av orsakerna att vi behöver en sån.
Neutral
Till överst på sidan Gå ner
https://jeetkunedo.swedishforum.se
X-FlukE




Antal inlägg : 66
Registreringsdatum : 08-03-22

Shadow's förslag Empty
InläggRubrik: Sv: Shadow's förslag   Shadow's förslag Icon_minitimesön mar 30, 2008 8:01 am

Ja vi måste ju nästan ha träningsmatcher om vi skall kunna utvecklas som klan, så vi får väl hoppas på att nån fixar en server. Annars kanske d finns nån som kan hosta bara?
Till överst på sidan Gå ner
JeCa

JeCa


Antal inlägg : 128
Registreringsdatum : 08-03-07

Shadow's förslag Empty
InläggRubrik: Sv: Shadow's förslag   Shadow's förslag Icon_minitimemån mar 31, 2008 12:21 am

men vad krävs egentligen om man bara vill hosta från sin egen dator? jag sitter inte bakom någon brandvägg eller router eller så, men är begränsad av ett väldigt instabilt 12Mb-bredband. Om ni vill skulle jag kunna testa att hosta nån dag jag är ledig (inte måndag, onsdag, fredag helst).
Till överst på sidan Gå ner
Defur
Admin
Defur


Antal inlägg : 572
Registreringsdatum : 08-03-07
Ålder : 30

Shadow's förslag Empty
InläggRubrik: Sv: Shadow's förslag   Shadow's förslag Icon_minitimemån mar 31, 2008 11:44 am

JeCa skrev:
men vad krävs egentligen om man bara vill hosta från sin egen dator? jag sitter inte bakom någon brandvägg eller router eller så, men är begränsad av ett väldigt instabilt 12Mb-bredband. Om ni vill skulle jag kunna testa att hosta nån dag jag är ledig (inte måndag, onsdag, fredag helst).
Ladda ner Team Fortress 2 Dedicated Server på Verktyg fliken och så bör man kunna hosta där felfritt tror jag.
Surprised
Till överst på sidan Gå ner
https://jeetkunedo.swedishforum.se
Sponsored content





Shadow's förslag Empty
InläggRubrik: Sv: Shadow's förslag   Shadow's förslag Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Shadow's förslag
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Jeet Kune Do :: Forumet :: Slumpmässigt!-
Hoppa till: