Jeet Kune Do
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Jeet Kune Do

Jab your way to victory!
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 [JKD] vs GRTF2

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Defur
Admin
Defur


Antal inlägg : 572
Registreringsdatum : 08-03-07
Ålder : 30

[JKD] vs GRTF2 Empty
InläggRubrik: [JKD] vs GRTF2   [JKD] vs GRTF2 Icon_minitimefre maj 30, 2008 12:07 pm

Skulle vara lite oschyst att inte berätta för resten av klanen att vi hade denna match så jag tänkte posta den här ^^

VI mötte GRTF2 och såhhär såg laguppställningen ut:
Defur
Jeca
Killcone
Wookie
Zorkk
X-Fluke/Daffy

Vi körde först på Granary och förlorade de första två ronderna adå X-fluke ( medic ) hade råkat leava eller nått hade hänt så han försvann precis när vi började Dx
Dock när han kom tillbaka vann vi 5 ronder i rad och fortsatte sen till nästa map Razz

Vilket var Gold Rush, vi bytte ut X-fluke mot Daffy och ägde helt enkelt, alla spelade 10/10 och det var bara posetivt tänkade då vi inte förlorade någon gång ( tappade räkningen xD ).

Ville åter igen tacka föör en god match och änskar lag 2 lycka till på söndag Razz
Till överst på sidan Gå ner
https://jeetkunedo.swedishforum.se
X-FlukE




Antal inlägg : 66
Registreringsdatum : 08-03-22

[JKD] vs GRTF2 Empty
InläggRubrik: Sv: [JKD] vs GRTF2   [JKD] vs GRTF2 Icon_minitimelör maj 31, 2008 10:07 am

Jag tycker vi skall vara stolta, alla lyssnade på dirigenten och vi hade en perfekt taktik. Jag laggade ju ur men sedan gick det ju skitbra och kul att det gick bra på goldrush också!
Till överst på sidan Gå ner
JeCa

JeCa


Antal inlägg : 128
Registreringsdatum : 08-03-07

[JKD] vs GRTF2 Empty
InläggRubrik: Sv: [JKD] vs GRTF2   [JKD] vs GRTF2 Icon_minitimelör maj 31, 2008 11:11 am

X-FlukE skrev:
Jag tycker vi skall vara stolta, alla lyssnade på dirigenten och vi hade en perfekt taktik. Jag laggade ju ur men sedan gick det ju skitbra och kul att det gick bra på goldrush också!
Jaa, laggen blev ganska tung efter ett tag (jag hostade, och allt var finfint bortsett från att det spikade till 300 för 30 sek typ var 5:e minut. Ingen aning om varför), och när jag fixat uppkopplingen valde mitt anti-virusprogram att göra en full scaning, villket gjorde att mitt spel hackade utan att jag fattade varför. Men bortsett från det är jag riktigt glad över matchen, där vi lyckades finfint trots att vi bara fick ihop ett gäng på eftremt kort varseloch mer eller mindre drog igenom allt under matchen.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





[JKD] vs GRTF2 Empty
InläggRubrik: Sv: [JKD] vs GRTF2   [JKD] vs GRTF2 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
[JKD] vs GRTF2
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» BFL vs JKD & GRTF2 vs JKD

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Jeet Kune Do :: Forumet :: Klanmatcher-
Hoppa till: