Jeet Kune Do

Jab your way to victory!

HemVanliga frågorSökMedlemslistaAnvändargrupperBli medlemLogga in

Dela

Kapad kabel (och varför filmen inte går frammåt)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
JeCa

JeCa

Antal inlägg : 128
Registreringsdatum : 08-03-07

Kapad kabel (och varför filmen inte går frammåt) Empty
InläggRubrik: Kapad kabel (och varför filmen inte går frammåt)   Kapad kabel (och varför filmen inte går frammåt) Icon_minitimemån jun 09, 2008 2:43 am

Joo, ni som var inne på sevrn igår medan jag höll på med bottarna kanske märkte att den försvann lite, vilket i sig inte är så anmärkningsvärt. Anledningen är dock lite i sitt eget slag:
Min farsa var och grävde i kullen som ligger bakom vårt hus (skulle plantera en buske eller nåt) och kom helt plötsligt in till mig och frågade om internet fungerade, eftersom han trodde att han klippt av telekabeln XD. Känns som det finns en del humor i det, men tyvärr kommer vi inte ha varken internet, TV eller Telefon tills teknikerna bestämmer sig för att komma någon gång de närmsta 120 timmarna Sad. Så ta gärna egna klipp om ni vill fortsätta med 100_ men jag kommer inte komma in den närmsta veckan. Kommer också sticka till sthlm på fredag, och eventuellt till Capoiraläger på måndag varefter vi sticker till frankrike 12 timmar efter att jag kommer hem följande fredag, så om det vill sig kommer jag inte vara inne förrän om 3 veckor.

För de som är inresserade av att se klippen vi tagit ligger alla på SkyDrive här:
http://cid-e6b518d61f21a590.skydrive.live.com/browse.aspx/JKD
Lägg in dem i mappen C:(eller var det nu är)/Program/Steam/SteamApps/[username]/Team fortress 2/tf. Starta sen upp spelet TF2, ta upp Console och skriv in "playdemo 100_medicine", eller namnet på den demo ni vill se. Alla till prjectet heter nåt med 100_, så de bör komma upp i listan. De flesta bör ses efter att ha skrivit in kommandona "cl_drawhud 0" (tar bort HUDen) och "r_drawviewmodel 0" (tar bort armen framför kameran).

Ledsen om det inte är värt en hel topic, men jag har ont om tid och ville mest kontakta Defur om vad som händer med inspelandet, och så att resten vet att jag inte flyr Steam för att jag hatar er alla.
Till överst på sidan Gå ner
Användarens profil
ARILD

ARILD

Antal inlägg : 200
Ålder : 29

InläggRubrik: Sv: Kapad kabel (och varför filmen inte går frammåt)   Kapad kabel (och varför filmen inte går frammåt) Icon_minitimemån jun 09, 2008 11:11 am

Awww shit! that sucks! :O

The headbanging was hilarious Razz
Användarens profil http://www.jeetkunedo.swedishforum.se
Defur
Admin
Defur

Antal inlägg : 572
Ålder : 25

InläggRubrik: Sv: Kapad kabel (och varför filmen inte går frammåt)   Kapad kabel (och varför filmen inte går frammåt) Icon_minitimemån jun 09, 2008 12:43 pm

Aww hoppas det skiter sig för dig då så vi kan bli klara.
Nje men lycka till med allt det där ^_^
Undra vem vi ska replaca dig med, tror inte det finns någon. Dx
Användarens profil http://jeetkunedo.swedishforum.se
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Kapad kabel (och varför filmen inte går frammåt)   Kapad kabel (och varför filmen inte går frammåt) Icon_minitime

Kapad kabel (och varför filmen inte går frammåt)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Jeet Kune Do :: Forumet :: Slumpmässigt!-
Hoppa till: