Jeet Kune Do
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Jeet Kune Do

Jab your way to victory!
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 [JKD] vs [Slackerz]

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Defur
Admin
Defur


Antal inlägg : 572
Registreringsdatum : 08-03-07
Ålder : 30

[JKD] vs [Slackerz] Empty
InläggRubrik: [JKD] vs [Slackerz]   [JKD] vs [Slackerz] Icon_minitimelör mar 08, 2008 2:34 pm

Till att börja med vill jag be om ursäkt, JeCa. Hkjil och Lavandor kom in i specen innan JeCa och såleds blev JeCa utestängd från servern eftersom den blev full. Nästa match ska jag försöka fösa in JeCa och Hkjil om jag kan.

1 Badlands
0-8
Vad som hände: Jo det började lite rörigt om hur vilka klasser och vilken taktik vi skulle köra med, och efter lite tänkande så kom jag på var problemet kom från. Man kan bestämma när man är färdig eller inte, sen startas spelet, och vi startade helt enkelt innan vi började snacka, så vi fick ta allt när vi spelade. De körde med det två mest irreterande scouts vi har kört med och en demo som täckte dem. De vann de första 0-1 och 0-1 genom det, men alltför vi börjadee gå mer in i matchen desto lugnare blev det, och vi kunde hålla bort dem lite enklare, men i slutändan så vann dem ändå. Det kändes som om, om vi hade haft typ 3 timmar till med dem så skulle det nog blivit 1-67. Så när vi började få ihop det del för del så stod det 0-8 och vi byte map.

2 Gravelpit
Vad som hände: Den har gången hade vi mer tid för taktiksnack, men det fail-ade upp och ner. När vi hade någon minut kvar fick vi åtminstonde A och fick 3 minuter, men vi fick aldrig kontroll på B och förlorade.
0-1.
Här kommer jag inte riktigt ihåg vad som hände men ju mer vi spelade fick vi mer kontroll och kom in mer i spelet.
I nästa sista ronden blev vi blockerade av att en sniper sjöt headshots på oss hela tiden, vet inte hur det hände, men han döda oss alla. xD
I sista ronden var det dock jämnare, först tog de B efter att båda lagen kämpat hårt, men tillslut fick de B. När vi försvarde A var det öppet kaos där folk flög omkring här och där, roligaste delan av våra matcher faktikst, xJoe och ScarF1re! körde över dem som pyros. Sedan när det var 30 sekunder kvar så, jag vet inte riktigt vad som hände, men det tog förbi oss och fick A och sen direkt C.

Så för att sammanfatta, så om vi hade kört några timmar med dem hade vi också kunnat vinna lite också, det här var som sagt våran första match och vi ( hela fall jag ) lärde mig väldigt mycket om hur vi ska göra i framtiden.

Bästa Teamspelaren i laget: Hela Laget tycker jag faktikt, kan inte peka ut någon som är mycket sämre än den andra, men i framtiden försök att skaffa en microfon Hkjil och Lavandor.
Bästa Spelaren i laget: Det är antingen xJoe, som störde dem rejält som scout eller Daffy som tog en stor del av våra kills.

Jag ser verkligen fram emot våran match med S^O!
Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
https://jeetkunedo.swedishforum.se
JeCa

JeCa


Antal inlägg : 128
Registreringsdatum : 08-03-07

[JKD] vs [Slackerz] Empty
InläggRubrik: Sv: [JKD] vs [Slackerz]   [JKD] vs [Slackerz] Icon_minitimelör mar 08, 2008 3:08 pm

Synd att jag missade matchen, låter som om ni hade behövt lite förstärkning Razz. Anyway, min ventrilo buggar fortfarande, så jag får försöka fixa det innan nästa ronda. Fram tills dess; kör hårt JKD
Till överst på sidan Gå ner
Defur
Admin
Defur


Antal inlägg : 572
Registreringsdatum : 08-03-07
Ålder : 30

[JKD] vs [Slackerz] Empty
InläggRubrik: Sv: [JKD] vs [Slackerz]   [JKD] vs [Slackerz] Icon_minitimelör mar 08, 2008 3:25 pm

JeCa skrev:
Synd att jag missade matchen, låter som om ni hade behövt lite förstärkning Razz. Anyway, min ventrilo buggar fortfarande, så jag får försöka fixa det innan nästa ronda. Fram tills dess; kör hårt JKD
Ja! Go JKD!
pirat
Till överst på sidan Gå ner
https://jeetkunedo.swedishforum.se
DiDgI

DiDgI


Antal inlägg : 115
Registreringsdatum : 08-03-11
Ålder : 29

[JKD] vs [Slackerz] Empty
InläggRubrik: Sv: [JKD] vs [Slackerz]   [JKD] vs [Slackerz] Icon_minitimeons mar 12, 2008 6:58 am

GO GO JKD Exclamation Exclamation
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





[JKD] vs [Slackerz] Empty
InläggRubrik: Sv: [JKD] vs [Slackerz]   [JKD] vs [Slackerz] Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
[JKD] vs [Slackerz]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» [JKD] vs [Slackerz]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Jeet Kune Do :: Forumet :: Klanmatcher-
Hoppa till: