Jeet Kune Do

Jab your way to victory!

HemVanliga frågorSökMedlemslistaAnvändargrupperBli medlemLogga in

Dela

Vet någon ett bra filmingsprogram?

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Defur
Admin
Defur

Antal inlägg : 572
Registreringsdatum : 08-03-07
Ålder : 25

Vet någon ett bra filmingsprogram? Empty
InläggRubrik: Vet någon ett bra filmingsprogram?   Vet någon ett bra filmingsprogram? Icon_minitimetis jul 15, 2008 11:50 am

UNgefär som Fraps när datorn filmar skärmen, jag behöver detta just nu och undrade om någon av er vet något bra sådant program.

Helst så ska det inte vara någon logga när man filmar typ som hypercam då det har en text remsa nästan över hela skärmen.
Till överst på sidan Gå ner
Användarens profil http://jeetkunedo.swedishforum.se
JeCa

JeCa

Antal inlägg : 128

InläggRubrik: Sv: Vet någon ett bra filmingsprogram?   Vet någon ett bra filmingsprogram? Icon_minitimetis jul 15, 2008 2:54 pm

Defur skrev:
UNgefär som Fraps när datorn filmar skärmen, jag behöver detta just nu och undrade om någon av er vet något bra sådant program.

Helst så ska det inte vara någon logga när man filmar typ som hypercam då det har en text remsa nästan över hela skärmen.
Om du inte har någonting emot att cracka så hittade jag ganska lätt en full virusfri version av frapps som inte ger textremsan högst upp. Har inte kvar den, så jag kan inte länka direkt, men det borde gå ganska lätt.
Användarens profil
Shadow

Shadow

Antal inlägg : 314

InläggRubrik: Sv: Vet någon ett bra filmingsprogram?   Vet någon ett bra filmingsprogram? Icon_minitimeons jul 16, 2008 1:50 am

Yupp
Användarens profil
Defur
Admin
Defur

Antal inlägg : 572
Ålder : 25

InläggRubrik: Sv: Vet någon ett bra filmingsprogram?   Vet någon ett bra filmingsprogram? Icon_minitimetor jul 24, 2008 8:45 pm

JeCa skrev:
Defur skrev:

Om du inte har någonting emot att cracka så hittade jag ganska lätt en full virusfri version av frapps som inte ger textremsan högst upp. Har inte kvar den, så jag kan inte länka direkt, men det borde gå ganska lätt.
Mja faktum med.
Min dator skulle nog inte klara av det, då min FPS skulle sänkas.
Men du har ju en skitbra dator Jeca, kan inte du använda det här programen att spela in Demona sen?
( först spelar vi in ett demo, sen spelar du in demot med Fraps )
Användarens profil http://jeetkunedo.swedishforum.se
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Vet någon ett bra filmingsprogram?   Vet någon ett bra filmingsprogram? Icon_minitime

Vet någon ett bra filmingsprogram?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Jeet Kune Do :: Forumet :: Slumpmässigt!-
Hoppa till: