Jeet Kune Do

Jab your way to victory!

HemVanliga frågorSökMedlemslistaAnvändargrupperBli medlemLogga in

Dela

Information - X-FlukE

Gå ner 
FörfattareMeddelande
X-FlukE

Antal inlägg : 66
Registreringsdatum : 08-03-22

Information - X-FlukE Empty
InläggRubrik: Information - X-FlukE   Information - X-FlukE Icon_minitimelör mar 22, 2008 9:04 am

Ja, jag joinade idag så tänkte att det kunde vara bra att skriva lite om mig själv. Jag heter Jim och bor i Göteborg. Jag är 15 år och har spelat tf 2 ett tag nu, sen januari. Gillar mest att spela demo eller medic. Jag spelar även andra spel som bf 2, massa mysko moddar, ja lite av varje. Skall bli trevligt att spela med er!

Jag skall börja plugga natur nu till hösten, går inte i någon sport men gick i judo.
Till överst på sidan Gå ner
Användarens profil
Defur
Admin
Defur

Antal inlägg : 572
Registreringsdatum : 08-03-07
Ålder : 25

Information - X-FlukE Empty
InläggRubrik: Sv: Information - X-FlukE   Information - X-FlukE Icon_minitimetis mar 25, 2008 1:51 pm

X-FlukE skrev:
Ja, jag joinade idag så tänkte att det kunde vara bra att skriva lite om mig själv. Jag heter Jim och bor i Göteborg. Jag är 15 år och har spelat tf 2 ett tag nu, sen januari. Gillar mest att spela demo eller medic. Jag spelar även andra spel som bf 2, massa mysko moddar, ja lite av varje. Skall bli trevligt att spela med er!

Jag skall börja plugga natur nu till hösten, går inte i någon sport men gick i judo.
Nice touch det där med Judo. Surprised

Välkommen till JKD!
Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Användarens profil http://jeetkunedo.swedishforum.se

Information - X-FlukE
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Jeet Kune Do :: Annat :: Om dig själv!-
Hoppa till: