Jeet Kune Do

Jab your way to victory!

HemVanliga frågorSökMedlemslistaAnvändargrupperBli medlemLogga in

Dela

Information - Defur

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Defur
Admin
Defur

Antal inlägg : 572
Registreringsdatum : 08-03-07
Ålder : 25

Information - Defur Empty
InläggRubrik: Information - Defur   Information - Defur Icon_minitimefre mar 07, 2008 9:28 am

( Orsaken till rubriken är pga att det måste vara 10 bokstäver )

Tjena-Tjena!

Jag heter Dennis Bagstevold och är 14 år ( även fast jag kanske inte låter som det ) gör inget specielt på fritiden förutom att jag har precis börjat på Jeet Kune Do, hoppas att studera något med spel involverat när jag blir äldre.

Mogenhet: Skiftande, oftast lugn och hjälpsam, men kan händas att jag låtsas vara en ragdoll och spamma t ex LEEEEEEROOOOY JEEEENKIINS, WHAT THE FUCK IS THAT osv.

Andra skills: Försökt att lära mig att beatbox-a, hittills har inte kommit såvärst långt men tillräckligt för mitt nöje =]. Också bra på att göra olika röster.

Har vart en gaming-pojke sen jag var 6 då jag köpte ett Playstation 1+Final Fantasy VII av min moster för 200kr ( Och sen dess varit förtrollad av Final Fantasys världar ).
Jag har bara varit medveten om Internet i drygt tre år men har lärt mig väldigt mycket.

Jag skaffade Orange Box för någon månad sen eftersom jag tyckte det var på tiden, eftersom jag hade kollat igenom allt som finns om Half Life 2 och Gmod roligheter i något år.
När jag inte sitter vid datorn har jag alltid Gman till hands ( döpt mitt PSP till det Laughing ).

Jo det är väll allt jag kan komma på just nu, tack för att ni läste.
Till överst på sidan Gå ner
Användarens profil http://jeetkunedo.swedishforum.se
[JKD] Killcone

[JKD] Killcone

Antal inlägg : 22
Registreringsdatum : 08-05-01
Ålder : 28

InläggRubrik: Sv: Information - Defur   Information - Defur Icon_minitimeons aug 13, 2008 9:07 am

Hmm har inte upptäckt det magiska med Final Fantasy än men hoppas att jag gör det en dag. Är du bara 14 år du låter som du är minst lika gammal som jag (17) eller äldre. Jajajaja info är alltid kul tackar tackar.
Användarens profil
Shadow

Shadow

Antal inlägg : 314
Registreringsdatum : 08-03-07

InläggRubrik: Sv: Information - Defur   Information - Defur Icon_minitimeons aug 13, 2008 9:12 am

Jag upptäckte Bamses äventyr 2 ändast på windows 93! JAG BARA!! WOOOOOOOOOOOOOOOOTTTT!!!!!!!!!!! Razz
Användarens profil
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Information - Defur   Information - Defur Icon_minitime

Information - Defur
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Jeet Kune Do :: Annat :: Om dig själv!-
Hoppa till: