Jeet Kune Do
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Jeet Kune Do

Jab your way to victory!
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Hur kom du med i klanen?

Gå ner 
+4
Sadreas
ARILD
Lavandor
Defur
8 posters
FörfattareMeddelande
Defur
Admin
Defur


Antal inlägg : 572
Registreringsdatum : 08-03-07
Ålder : 30

Hur kom du med i klanen? Empty
InläggRubrik: Hur kom du med i klanen?   Hur kom du med i klanen? Icon_minitimeons maj 07, 2008 2:57 am

Jo berätta hur du kom med i klanen.
=o
Till överst på sidan Gå ner
https://jeetkunedo.swedishforum.se
Lavandor

Lavandor


Antal inlägg : 60
Registreringsdatum : 08-03-07

Hur kom du med i klanen? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur kom du med i klanen?   Hur kom du med i klanen? Icon_minitimeons maj 07, 2008 3:47 am

Meg: KAn jag joina klanen
Defur: sure

It's that simple Razz
Till överst på sidan Gå ner
Defur
Admin
Defur


Antal inlägg : 572
Registreringsdatum : 08-03-07
Ålder : 30

Hur kom du med i klanen? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur kom du med i klanen?   Hur kom du med i klanen? Icon_minitimeons maj 07, 2008 5:17 am

Lavandor skrev:
Meg: KAn jag joina klanen
Defur: sure

It's that simple Razz
Ok då kanske inte såååå intresant, men det är ändå kul att höra. =P
Till överst på sidan Gå ner
https://jeetkunedo.swedishforum.se
ARILD

ARILD


Antal inlägg : 200
Registreringsdatum : 08-03-07
Ålder : 33
Ort : Norway

Hur kom du med i klanen? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur kom du med i klanen?   Hur kom du med i klanen? Icon_minitimeons maj 07, 2008 5:41 am

One day i played HL2 co-op mod Synergy. Some guy named Defur was playing he was a cool guy so I added him to my friendlist (or was it you that added me? o_O)

February 11th was the first day I saw Defur had joined some clan named [JKD]


February 21st @ 11:54pm
Defur: "Do you want join my clan?"
ScarF1re!:" Sure Very Happy"

LOL, I remeber when Flax, Defur and me played together for the first time.
Defur says: "It's cool that three from the same clan is playing on the same server"

February 29th @ 4:19pm
Lavandor said: "I want to join JKD too!!"
ScarF1re!: "Ask Defur then"
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jeetkunedo.swedishforum.se
Defur
Admin
Defur


Antal inlägg : 572
Registreringsdatum : 08-03-07
Ålder : 30

Hur kom du med i klanen? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur kom du med i klanen?   Hur kom du med i klanen? Icon_minitimeons maj 07, 2008 6:21 am

ScarF1re! skrev:
One day i played HL2 co-op mod Synergy. Some guy named Defur was playing he was a cool guy so I added him to my friendlist (or was it you that added me? o_O)

February 11th was the first day I saw Defur had joined some clan named [JKD]


February 21st @ 11:54pm
Defur: "Do you want join my clan?"
ScarF1re!:" Sure Very Happy"

LOL, I remeber when Flax, Defur and me played together for the first time.
Defur says: "It's cool that three from the same clan is playing on the same server"

February 29th @ 4:19pm
Lavandor said: "I want to join JKD too!!"
ScarF1re!: "Ask Defur then"
Hahaha jag kan inte komma ihåg att jag sa det där förut, men jag antar att jag var lite ny till allt det här. xD
Till överst på sidan Gå ner
https://jeetkunedo.swedishforum.se
Sadreas




Antal inlägg : 218
Registreringsdatum : 08-03-30
Ålder : 30

Hur kom du med i klanen? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur kom du med i klanen?   Hur kom du med i klanen? Icon_minitimeons maj 07, 2008 6:46 am

Hmm du joinade min server när jag prövade min bana, jag frågade om jag får joina då sa du: vi får se
sen tjatade jag lite och så joinade jag
Till överst på sidan Gå ner
Defur
Admin
Defur


Antal inlägg : 572
Registreringsdatum : 08-03-07
Ålder : 30

Hur kom du med i klanen? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur kom du med i klanen?   Hur kom du med i klanen? Icon_minitimeons maj 07, 2008 7:22 am

Sadreas skrev:
Hmm du joinade min server när jag prövade min bana, jag frågade om jag får joina då sa du: vi får se
sen tjatade jag lite och så joinade jag
=P
Jag ville inte att det skulle bli ett cluster, jjjjjuuuuuuueeeeeeeee.
Till överst på sidan Gå ner
https://jeetkunedo.swedishforum.se
Sadreas




Antal inlägg : 218
Registreringsdatum : 08-03-30
Ålder : 30

Hur kom du med i klanen? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur kom du med i klanen?   Hur kom du med i klanen? Icon_minitimetor maj 15, 2008 1:57 am

Cluster? wassuuppp
Till överst på sidan Gå ner
Defur
Admin
Defur


Antal inlägg : 572
Registreringsdatum : 08-03-07
Ålder : 30

Hur kom du med i klanen? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur kom du med i klanen?   Hur kom du med i klanen? Icon_minitimetor maj 15, 2008 9:35 am

Sadreas skrev:
Cluster? wassuuppp
AHHHHHHH
Tänkte googla det för att visa vad det var, men fick upp typ ett badrum efter en mördar scen och typ 3kant med lesbiska anorektiker.
D:

en ett Cluster är typ bara en stor jäkla smet som inte går att sortera, bara ett enda stort cluster.
Till överst på sidan Gå ner
https://jeetkunedo.swedishforum.se
Seymour




Antal inlägg : 7
Registreringsdatum : 08-05-01

Hur kom du med i klanen? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur kom du med i klanen?   Hur kom du med i klanen? Icon_minitimetor maj 15, 2008 10:46 am

hahahah kommer du ihåg Defur hur jag joinade klanen ? xD Jag blev recruitad av [JKD|WT]Klis killlen som rekruterade till JKD WT då frågade han mig några frågor o jag sa att jag var från Sverige. Då frågade han om jag inte ville joina svenska Jkd då sa jag "Visst, men WT osso (bara för o va lite schysst mot killen), o jag blev medlem i båda klanerna. Då en dag så möter jag Defur i en bana (fan vilken slump) o då så säger han "Vem är du jag har inte rekruterat dig" o jag visste inte att han va ledaren ^^ så jag sa att Kliz rekruterat till Jkd o Jkd Wt o han bah "meh" Razz O vi tjafsa i ungefär 5 minuter om jag var medlem lr inte ^^ men vi kom fram till att jag skulle prövas o de gjorde jag o då var jag en officiel medlem i Jkd! SÅ KAN DET GÅ!! Laughing
Till överst på sidan Gå ner
Shadow

Shadow


Antal inlägg : 314
Registreringsdatum : 08-03-07

Hur kom du med i klanen? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur kom du med i klanen?   Hur kom du med i klanen? Icon_minitimetor maj 15, 2008 11:15 pm

Hehe nice Razz
Till överst på sidan Gå ner
Defur
Admin
Defur


Antal inlägg : 572
Registreringsdatum : 08-03-07
Ålder : 30

Hur kom du med i klanen? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur kom du med i klanen?   Hur kom du med i klanen? Icon_minitimefre maj 16, 2008 6:39 am

Seymour skrev:
hahahah kommer du ihåg Defur hur jag joinade klanen ? xD Jag blev recruitad av [JKD|WT]Klis killlen som rekruterade till JKD WT då frågade han mig några frågor o jag sa att jag var från Sverige. Då frågade han om jag inte ville joina svenska Jkd då sa jag "Visst, men WT osso (bara för o va lite schysst mot killen), o jag blev medlem i båda klanerna. Då en dag så möter jag Defur i en bana (fan vilken slump) o då så säger han "Vem är du jag har inte rekruterat dig" o jag visste inte att han va ledaren ^^ så jag sa att Kliz rekruterat till Jkd o Jkd Wt o han bah "meh" Razz O vi tjafsa i ungefär 5 minuter om jag var medlem lr inte ^^ men vi kom fram till att jag skulle prövas o de gjorde jag o då var jag en officiel medlem i Jkd! SÅ KAN DET GÅ!! Laughing
Jo vi kom på fel fot i bröjan men det fixades ju.
Kul att det finns en mer intresant historia i bunten Razz
Till överst på sidan Gå ner
https://jeetkunedo.swedishforum.se
Bonk

Bonk


Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-03-30
Ålder : 32

Hur kom du med i klanen? Empty
InläggRubrik: Bonk vill joina=)   Hur kom du med i klanen? Icon_minitimemån maj 19, 2008 1:53 pm

Halloj halloj Laughing x-fluke sa åt mig att skriva här geek men vet inte riktigt vad jag ska skriva Question Det jag undrar är om jag kan joina jkd? eftersom det verkar som en riktigt trevlig klan Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
JeCa

JeCa


Antal inlägg : 128
Registreringsdatum : 08-03-07

Hur kom du med i klanen? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur kom du med i klanen?   Hur kom du med i klanen? Icon_minitimetis maj 20, 2008 8:23 am

Heh, jag verkar vara den enda som behövde "övertalas" för att joina Smile. När Defur frågade mig efter en väääldigt tursam runda på S^O (tror t o m jag låg 1:a på listan efter ett par übers, tji på dig att jag inte var så bra som du trodde Razz) men jag ville itne joina först. Lät det bli stående, loggade ut och gick med på det nästa dag efter att ha kommit fram till att jag inte skulle kunna komma me någon "bättre" klan.

Ja, det var lite innan jag kom fram till vad TF2 egentligen handlar om, men jag antar att alla kan begå sina misstag Wink.
Till överst på sidan Gå ner
Defur
Admin
Defur


Antal inlägg : 572
Registreringsdatum : 08-03-07
Ålder : 30

Hur kom du med i klanen? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur kom du med i klanen?   Hur kom du med i klanen? Icon_minitimetis maj 20, 2008 1:18 pm

JeCa skrev:
Heh, jag verkar vara den enda som behövde "övertalas" för att joina Smile. När Defur frågade mig efter en väääldigt tursam runda på S^O (tror t o m jag låg 1:a på listan efter ett par übers, tji på dig att jag inte var så bra som du trodde Razz) men jag ville itne joina först. Lät det bli stående, loggade ut och gick med på det nästa dag efter att ha kommit fram till att jag inte skulle kunna komma me någon "bättre" klan.

Ja, det var lite innan jag kom fram till vad TF2 egentligen handlar om, men jag antar att alla kan begå sina misstag Wink.
Haha nice, dock har jag inget minne av det här pga av dåligt minne.
^^
Till överst på sidan Gå ner
https://jeetkunedo.swedishforum.se
Sponsored content





Hur kom du med i klanen? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur kom du med i klanen?   Hur kom du med i klanen? Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Hur kom du med i klanen?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Jeet Kune Do :: Annat :: Om dig själv!-
Hoppa till: