Jeet Kune Do
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Jeet Kune Do

Jab your way to victory!
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Lite testfrilmer, testnedladdning

Gå ner 
FörfattareMeddelande
JeCa

JeCa


Antal inlägg : 128
Registreringsdatum : 08-03-07

Lite testfrilmer, testnedladdning Empty
InläggRubrik: Lite testfrilmer, testnedladdning   Lite testfrilmer, testnedladdning Icon_minitimesön maj 18, 2008 2:24 pm

Ok, så jag spelade in ett par skämtsaker som jag laddade upp på skydrive, men är inte säker på att de funkar att skicka över så här. Först länkar jag till .dem filerna och skriver under hur ni ska göra för att se dem.

Spion
Spion2
Bomb1 (följer bomben)
Bomb2 (fri kamera, ser ganska bra ut ibland)

Ok, så när ni laddat ner filerna (Om ni kan det, vill först se så att SkyDrive funkar för alla) ska de läggas in i TF2's DemoDirectory. Det borde ligga här: C:\Programs\Steam\SteamApps\[Your name]\Team Fortress 2\tf

Om ni hittar filerna demoheader.tmp eller gameinfo.txt vet ni att ni är i rätt mapp. Då klistrar ni in .dem-filerna till den mappen.
Sen startar ni upp Team Fortress 2, tar upp konsol (se till att ni har det aktiverat under Settings\Keyboard\Advanced) och skriver in PlayDemo Bomb2 för att se filmen Bomb2. Jag är inte helt säker på kommandot, men om ni skriver in Play så kommer det komma upp en tre olika alternativ, ni ska ta demo och inte Movie.

Sen tyckte defur att Shadow skulle lägga upp det på våran "Skräpkanal" på YouTube, men jag lägger mest upp dem för att se så att allt funkar.
Till överst på sidan Gå ner
 
Lite testfrilmer, testnedladdning
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Jeet Kune Do :: Forumet :: Slumpmässigt!-
Hoppa till: