Jeet Kune Do
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Jeet Kune Do

Jab your way to victory!
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 GFL vs JKD

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
JeCa

JeCa


Antal inlägg : 128
Registreringsdatum : 08-03-07

GFL vs JKD Empty
InläggRubrik: GFL vs JKD   GFL vs JKD Icon_minitimetis sep 09, 2008 12:43 pm

Jo, så jag har varit borta väldigt mycke senaste tiden (egentligen bara en vecka, men endå) och e ledsen särskilt till Defur för att verkat som jag ignorerat honom. Det har inte hänt, men jag har kanske börjat prioritera om lite och känner inte att jag behöver kolla inför matcher hela tiden längre. Här är i alla fall en match jag definitivt skulle vara med på: JKD vs. crazy Gamers For Life. Som många säkert märkt e jag numera också medlem av ett Fun Community kallat GFL. De är inte alls competitiva som JKD, men allmänt ett väldigt kul gäng att spela med. De har ändå snackat en del om att starta köra lite matcher, och jag skulle verkligen gilla om den förta var mot oss. De har några spelare som e riktigt bra (även om de flesta är med systerklanen BNS) men ingen erfarenhet av sammarbete i match.

Regler kommer vara standard (6v6, 2/klass med 1 medic, 2 banor per lag med 6rundor/30 minuter) men vi kommer få vara mer flexibla än vanligt tror jag. Se det helst som både träning och en chans att ha kul, men inte en kamp på liv och död.

Själv skulle jag föredra att spela med GFL av två anledningar: De kanske inte kommer upp i 6 pers utan mig och jag vill se hur laget som spelar i ETF2L fungerar när man möter dem. Men vi får se, allting funkar som inte ger mig fiender på endera sida.

Vad tycker folk?

EDIT: Jag har precis postat detta på GFL's forum också, så de e inte 100% att det kommer bli något. Jag vet att Ni spelar mycke i ETF2L, men skulle ändå vara kul om vi kan få med tillräckligt mycke folk.
Till överst på sidan Gå ner
DiDgI

DiDgI


Antal inlägg : 115
Registreringsdatum : 08-03-11
Ålder : 29

GFL vs JKD Empty
InläggRubrik: Sv: GFL vs JKD   GFL vs JKD Icon_minitimetis sep 09, 2008 10:57 pm

Om jag inte minns fel så hade vi match imorron torsdag.
Men annars e jag på.
Vet ju inte änns om jag får vara med i ETF2L
Till överst på sidan Gå ner
Defur
Admin
Defur


Antal inlägg : 572
Registreringsdatum : 08-03-07
Ålder : 30

GFL vs JKD Empty
InläggRubrik: Sv: GFL vs JKD   GFL vs JKD Icon_minitimetis sep 09, 2008 11:04 pm

DiDgI skrev:
Om jag inte minns fel så hade vi match imorron torsdag.
Men annars e jag på.
Vet ju inte änns om jag får vara med i ETF2L
Jo vi har en match imorgon mot ett EU lag 20.30
Men sure, vilken sida skulle du spela på då sa du nu?
Och jag antar att du fortfarande inte har fixat vent?
Till överst på sidan Gå ner
https://jeetkunedo.swedishforum.se
DiDgI

DiDgI


Antal inlägg : 115
Registreringsdatum : 08-03-11
Ålder : 29

GFL vs JKD Empty
InläggRubrik: Sv: GFL vs JKD   GFL vs JKD Icon_minitimeons sep 10, 2008 6:03 am

Jag antar att jag inte ska vara med.
Till överst på sidan Gå ner
Defur
Admin
Defur


Antal inlägg : 572
Registreringsdatum : 08-03-07
Ålder : 30

GFL vs JKD Empty
InläggRubrik: Sv: GFL vs JKD   GFL vs JKD Icon_minitimeons sep 10, 2008 9:20 am

DiDgI skrev:
Jag antar att jag inte ska vara med.
Inte imorgon nej, men du, jag har en ide som jag har planerat lite ett tag nu.
Ska se om jag kan posta den senare på meddelande sektionen.
Och det rör dig så det var därför jag sa det =P
Till överst på sidan Gå ner
https://jeetkunedo.swedishforum.se
JeCa

JeCa


Antal inlägg : 128
Registreringsdatum : 08-03-07

GFL vs JKD Empty
InläggRubrik: Sv: GFL vs JKD   GFL vs JKD Icon_minitimeons sep 10, 2008 2:42 pm

Ok, den andra sidan är helt med på iden. Här är vad en av dem säger:

Sounds fun. I suspect we'll get steamrolled as proper teamwork trumps individual skill (but then again you're probably our second best, or 'the' best player we have so I doubt we have much of an advantage in that respect either). But so long as it's just a friendly I'm sure everyone will have a good time. I have been curious about the competitive 6v6 environment so I'd quite like to give it a try.


Så som sagt; inte allt för alvarligt, men ändå en intressant match (kanske Didgl får köra också?)
Jag fixade en ny tråd i deras öppna del av forumet som ni gärna får besöka. Eftersom jag kommer va borta ett tag nu skulle de kanske vara bra om ni ser till att ha en tid då det funkar för alla så snart efter som möjligt. Elelr bara snacka på, dubbelkolla regler osv. De är riktigt trevliga faktiskt Smile http://crazygfl.inx-gaming.co.uk/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?233
Till överst på sidan Gå ner
DiDgI

DiDgI


Antal inlägg : 115
Registreringsdatum : 08-03-11
Ålder : 29

GFL vs JKD Empty
InläggRubrik: Sv: GFL vs JKD   GFL vs JKD Icon_minitimetor sep 11, 2008 12:04 am

Ingen bättring nu så kommer jag leava. Om det inte bättrar sig då.
Till överst på sidan Gå ner
JeCa

JeCa


Antal inlägg : 128
Registreringsdatum : 08-03-07

GFL vs JKD Empty
InläggRubrik: Sv: GFL vs JKD   GFL vs JKD Icon_minitimetor sep 18, 2008 10:02 am

Synd DidgI, men förstår dig ändå.

Anyway, har varit lite otydlig med de hela, fattar varför inte så många svarat. Men här är två tider som så många som möjligt gärna kan säga hur väl de kan. Lördag 20:00 (19:00 för britterna) eller Tisdag, samma tid.

Regga er gärna (Kanske inte ens behövs)) och svara i denna tråden: http://crazygfl.inx-gaming.co.uk/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?233.last
Till överst på sidan Gå ner
Defur
Admin
Defur


Antal inlägg : 572
Registreringsdatum : 08-03-07
Ålder : 30

GFL vs JKD Empty
InläggRubrik: Sv: GFL vs JKD   GFL vs JKD Icon_minitimetor sep 18, 2008 10:59 am

JeCa skrev:
Synd DidgI, men förstår dig ändå.

Anyway, har varit lite otydlig med de hela, fattar varför inte så många svarat. Men här är två tider som så många som möjligt gärna kan säga hur väl de kan. Lördag 20:00 (19:00 för britterna) eller Tisdag, samma tid.

Regga er gärna (Kanske inte ens behövs)) och svara i denna tråden: http://crazygfl.inx-gaming.co.uk/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?233.last
Orsaken till att inte fler svarar Jeca är nog pga av att GFL inte betyder lika mycket för oss som det gör för dig, för oss är det mest "Oh en till klan".
Kan regga mig nu och svara om det är så.
Till överst på sidan Gå ner
https://jeetkunedo.swedishforum.se
JeCa

JeCa


Antal inlägg : 128
Registreringsdatum : 08-03-07

GFL vs JKD Empty
InläggRubrik: Sv: GFL vs JKD   GFL vs JKD Icon_minitimetor sep 18, 2008 1:45 pm

Jo visst, fattar. De e egentligen mer ett community än en klan, och som sagt tror de att vi kommer vinna stort eftersom GFL aldrig har kört 6v6. Får se var jag hamnar till slut, du har nästan övertalat mig tror jag.
Till överst på sidan Gå ner
JeCa

JeCa


Antal inlägg : 128
Registreringsdatum : 08-03-07

GFL vs JKD Empty
InläggRubrik: Sv: GFL vs JKD   GFL vs JKD Icon_minitimemån sep 29, 2008 2:13 am

Ok, om alla inte tröttnat på tjatet om detta än så har vi preliminärt satt upp datum och tid till den 4'e oktober (nu på lördag) kl 19:00 GMT, villket innebär kl 8 här i Sverige. Jag vet inte riktigt om de kommer va en ETF2L match där, men om inte undrar jag hur många som fortfarande är på.
Till överst på sidan Gå ner
Defur
Admin
Defur


Antal inlägg : 572
Registreringsdatum : 08-03-07
Ålder : 30

GFL vs JKD Empty
InläggRubrik: Sv: GFL vs JKD   GFL vs JKD Icon_minitimemån sep 29, 2008 11:34 am

JeCa skrev:
Ok, om alla inte tröttnat på tjatet om detta än så har vi preliminärt satt upp datum och tid till den 4'e oktober (nu på lördag) kl 19:00 GMT, villket innebär kl 8 här i Sverige. Jag vet inte riktigt om de kommer va en ETF2L match där, men om inte undrar jag hur många som fortfarande är på.
Ska se vad jag kan få ihop.
Till överst på sidan Gå ner
https://jeetkunedo.swedishforum.se
Sponsored content





GFL vs JKD Empty
InläggRubrik: Sv: GFL vs JKD   GFL vs JKD Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
GFL vs JKD
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Jeet Kune Do :: Forumet :: Klanmatcher-
Hoppa till: